| | Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata | |
| | Autor | Mesaj |
---|
marmar1
Mesaje : 148 Data de înscriere : 20/08/2008 Varsta : 47 Localizare : Mariana Marin, ISE, Chișinău
| Subiect: Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata Sam Noi 01, 2008 9:34 am | |
| Stimati colegi! In acest topic avem posibilitatea sa ne expunem gandurile desre Conferinta Stiintifica Internationala.
In listarea de mai jos va propunem sa examinati titlurile materialelor prezentate. CUPRINS
CUVÎNT CĂTRE CITITOR Academician Gheorghe Duca, Președinte al Academiei de Științe a Moldovei…………………………....10
CUVÎNT ÎNAINTE Institutul de Științe ale Educației – promotor al unui învățămînt de calitate Lilia Pogolșa, dr.,conf.univ., director al Institutului de Științe ale Educației, Chișinău...………………..11
COMUNICĂRI ȘTIINȚIFICE PE SECȚIUNI
I. EDUCAȚIA TIMPURIE ȘI ÎNVĂȚĂMÎNTUL PRIMAR DE CALITATE
Baraliuc Nadejda Jocul-dramatizare ca modalitate de asigurare a calității în educație.....................................................................................14
Barbaroș Tatiana, Gheorghe Bliora Elena Optimizarea relației de comunicare între părinți și copii.............................19
Brăgău Ana-Valeria, Leonte Irina Excelență și talent în învățămîntul preșcolar...............................................22
Braghiș Maria Aprobarea strategică a calității parteneriatului educativ în formarea intelectuală a elevilor de vîrstă școlară mică................................................25
Boțan Aliona Autoeducația elevilor de vîrstă școlară mică – cale eficientă spre perfecționare și desăvîrșire pe întreg parcursul vieții...................................29
Cemortan Stela Jocurile literare – modalitate de educație literar-artistică a copiilor.......................................................................................................31
Ciura Aurelia Altrernativa educațională - plan JENA........................................................36
Dascal Angela Eficiență și calitate a organizării jocului în educația timpurie.....................39
Dumitru Carolina Unele condiții psiho-pedagogice ale învățării prin cooperare în clasele primare..........................................................................................42
Elpujan Olga, Saulea Axenia De la un conținut de calitate spre o predare și învățare de calitate......................................................................................................46
Garștea Nina Problematizarea - metodă eficientă de învățare în ciclul primar.............................................................................................48
Gavriliuc Larisa, Dubinin Elena Caracterul ludic al experimentelor imaginative ca valori pedagogice pentru promovarea calității în învățămîntul primar.....................................52
Lazar Cornelia Specificul educației prenatale.......................................................................54
Marin Mariana Calitatea în managementul temelor pentru acasă........................................57
Marin Mariana Funcționalitatea principiului operațional de dezvoltare a atitudinii elevului față de opera literară /momentul de lectură/.................................................59
Olar Daniela Elena Valori psiho-pedagogice și sociale ale calității educației în învățământul preșcolar românesc.............................................................64
Puie Elena Monica, Puiu Simona Stimularea creativității școlarului de vîrstă mică.........................................66
Sîrbu Lilia Calitatea educației în învățămîntul primar...................................................68
Socoliuc Nina Parteneriatul școală-familie în educarea modului sănătos de viață la elevii mici.................................................................................................71
Șimon Stella Însușirea limbajului la vîrsta timpurie……………………………………..73
Racu Jana Noi strategii ale educației lingvistice timpurii de calitate............................76
Voloșin Elvira Rolul imaginii în educația artistico-plastică a preșcolarilor și elevilor mici..............................................................................................80
Ultima editare efectuata de catre marmar1 in Sam Noi 01, 2008 9:40 am, editata de 1 ori | |
| | | marmar1
Mesaje : 148 Data de înscriere : 20/08/2008 Varsta : 47 Localizare : Mariana Marin, ISE, Chișinău
| Subiect: Sectiunea a II-a si a III-a Sam Noi 01, 2008 9:35 am | |
| II. CALITATEA ÎN ÎNVĂȚĂMÎNTUL SECUNDAR-GENERAL, LICEAL ȘI SECUNDAR-PROFESIONAL Apostol Stanica Liliana Unele aspecte teoretice și praxiologice ale eficientizării educației pentru sănătate a liceenilor.................................83
Baltag Stela Instruirea asistată de calculator pentru o calitate în educație.......................87
Barna Iuliana Problematica tactului în literatura cu conținut religios...............................89
Baxan Ina Reflectarea educației economice în obiectivele generale ale curriculumului școlar în învățămîntul gimnazial....................................92
Bazgan Marius Metafora – avantajele și limitele abordării metodologice a metaforei în educație.................................................................................95
Bâlici Veronica Conștiința lingvistică –garanție a unei educații de valoare..........................98
Bernaz Nina Formarea competențelor la elevi – imperativul învățămîntului de calitate....................................................................................................103
Bocsa Ovidiu-Marius Imagologia și Teatrul în predarea literaturii...............................................108
Boian Ion Aspecte praxiologice de formare la elevi a competențelor în cadrul lecțiilor de educație fizică........................................................................................110
Botea V. Valoarea artistică a calității educației muzicale........................................114
Botgros Ion, Franțuzan Ludmila Inter–și transdisciplinaritatea – concepte contemporane în educație...................................................................................................115
Burlac Viorica, Rogojină Didina Toleranța ca valoare...................................................................................121
Caciuc Viorica Perspective moderne ale evaluării procesului educațional la disciplinele pedagogice..........................................................................124
Caduc Aliona Calitatea lecturii asigurată prin intermediul cercurilor de lectură………………………………………………………128
Calistru Rodica Rolul formativ-dezvoltativ al educației artistico-plastice în formarea personalității copilului............................................................130
Cara Angela Valori ale calității în sistemul educațional din Republica Moldova..............................................................................134
Caradjov Tatiana Unele valori ale educației din perspectivă postmodernistă........................136
Chiriac Rodica, Huțuțui Gabriela „Școala Părinților” - un mijloc de îmbunătățire a calității totale în învățămîntul preuniversitar....................................................................139
Ciobanu Veronica Direcții de eficientizare a procesului instructiv-educativ în cadrul ELA.............................................................................................143
Clichici Veronica Unele considerații privind educația pentru timpul liber.............................145
Crețu Ion Caracteristicile unei evaluări eficiente a calității curriculumului științelor socio-umane................................................................................................148
Cristei Tamara Competența textuală a elevilor ca indiciu performant al calității învățării......................................................................................153
Crișan Lucica Strategii pentru îmbunătățirea activității didactice.....................................158
Drăghicescu Luminița, Savu-Cristescu Maria Evaluarea – condiție a asigurării calității educației....................................160
Enache Carmen Înnoirea discursului istoric și a demersului său didactic............................165
Evuleț Monica Mihaela Educația – universul devenirii personalității umane..................................169
Gheorghiță Lidia Calitatea învățării – element de sporire a progresului școlar.....................171
Ghicov Adrian Vectorizarea calității educației prin promovarea Retellizării.....................172
Gînju Stela Educația ecologică – componentă inevitabilă a unui proces instructiv-educativ de calitate.....................................................................176
Godoroja Rita Proiectul de lecție – instrument de asigurare a calității..............................178
Gremalschi Ludmila Calitatea educației presupune “mai bine” sau „mai mult”?.......................182
Guțu Constantin Tehnicile Freinet – un mod eficient de creștere a valorii calității actului pedagogic............................................................186
Hadîrcă Maria Abordarea integralizată în educație............................................................189
Hadîrcă Maria, Nastas Svetlana Promovarea evaluării autentice prin metoda proiectului............................193
Lupu Mariana Conținuturile integrate – factor ce contribuie la calitatea educației...................................................................................199
Mîslițchi Valentina Perspectiva teoretică a relației dintre competența lingvistică și competența comunicativă.......................................................................202
Morozan Olga The Importance of Oral Communicative Activities in Language Classes......................................................................................206
Nicu Cristina Constantina Educația intercultuală. Aspecte ale manifestării toleranței în școală..............................................212
Pâslaru Vlad Politici educaționale și calitatea educației..................................................214
Răduț Daniela Asigurarea calității acțiunii educative familiale la vîrsta adolescenței...................................................................219
Rusu Antonina, Borș Alexandru Model praxiologic al procesului de formare a competențelor elevilor............................................................................222
Rusu Antonina Importanța decriptărilor etimologice și istorico-mitologice în abordarea praxiologică a formării competențelor elevilor.....................226
Savin Maria Valori psihopedagogice ale calității educației din perspectiva eroteticii pedagogice..................................................................................................229
Solovei Rodica Învățarea semnificativă ca modalitate de promovare a educației pentru cetățenie democratică.................................................................................231
Spinei Ion, Caisîn Simion Evaluarea calității educației în învățămîntul preuniversitar prin prisma evaluărilor cu caracter național...............................................236
Stefan Lucica Lecții în Powerppoint realizate de elevi.....................................................241
Straistari Cristina Prioritatea limbii orale în învățarea calitativă a limbilor străine................243
Suruceanu Maria Competența didactică – factor primordial în asigurarea calității procesului educațional...........................................................................................246
Șchiopu Constantin Tradițional și modern în predarea liricii în școală......................................248
Tamaș Carmen Daniela Web based educational math resources…………………………………..251
Tarlapan Livia Reflecții asupra conceptului de educație vs calitate a educației.................256
Țâmpău Victor Competența literar-lectorală: activități și realizăre....................................260
Țâmpău Victor O abordare mai puțin cunoscută a competenței școlare.............................264
Vacarciuc M. Asigurarea calității în educația muzicală....................................................268
Velișco Nadejda Valori ale educației juridice în cadrul Disciplinei „Noi și Legea”..............................................................................271
Vîlcu Marcela Lecția netradițională – o alternativă a învățămîntului tradițional........................................................................273 III. CALITATEA FORMĂRII INIȚIALE ȘI CONTINUE Afanas Aliona Impactul competențelor lingvistice asupra formării specialistului din colegiu....................................................18
Apostol Bălan Ileana Optimizarea și personalizarea activității cognitive în formarea inițială a cadrului didactic prin intermediul aplicării metodelor real-active....................................................................................19
Butnaru Cristina Asigurarea calității educației prin programme de formare continuă...........................................................23
Buzatu Victor Formarea calitativă a cadrelor de formatori din învățămîntul profesional secundar din perspectivă europeană...............28
Buzatu Victor Aspecte ale asigurării calității în învățământul profesional secundar (Î.P.S.) din Republica Moldova...................................................................32
Callo Tatiana Abordarea problematologică ca semn al calității în educație.......................34
Cavcaliuc Valeriu Calitatea formării continue asigurată de forumurile pedagogice virtuale................................................................39 Chirdeachin Alexei Sugestii privind rolul educației lingvistice în calitatea formării inițiale și continue........................................................42
Chiriac Argentina Aspecte interculturale în procesul de predare-învățare a Limbii române și terminologiei medicale la USMF „Nicolae Testemițanu”.................................................................45
Crețu Ion Evaluarea calității personalului didactic ca factor principal al educației de calitate..................................................................................49
Diaconu Dinu Predarea și învățarea creativă pentru viitor..................................................51
Grîu Elvira Abordări ale conceptului formării/dezvoltării profesionale a cadrelor didactice la nivel de unitate școlară.............................................53
Henter Ramona, Unianu Ecaterina Formarea inițială și formarea continuă – o abordare din perspectivă practică..............................................................56
Indreica Elena-Simona, Ruștei Anca Consumurile culturale la vîrsta a treia – între cerere și ofertă......................60
Isac Ștefania Dimensiunea psihopedagogică a educației computerizate...........................64
Iurchevici Iulia Impactul evaluării asupra activității profesorului.........................................67
Lupu Daciana, Niculescu Rodica Usaci Doina, Mariana, Honcz Cristina. Reforma curriculară în recepția profesorilor și părinților................................................................................71
Nagnibeda Tatiana Conceptul formării continue din perspectiva asigurării calității educației...........................................................................................75
Odoleanu Natalia Rolul formării unei atitudini pozitive a profesorilor, elevilor și părinților față de evaluarea rezultatelor școlare la geografie.......................................78
Paniș Aliona Neo/profesorul - o nouă formațiune profesională în cadrul sistemului educațional de calitate.................................................83
Panțuru Stan Modelul românesc de formare pentru carieră didactică...............................89
Parea Elena Învățarea prin cooperare și colaborare.........................................................94
Petrovschi Nina Aspecte metodologice în formarea inițială de calitate a studenților de la facultatea de istorie și etnopedagogie.............................95
Plugaru Liviu Valori ale interculturalității în formarea formatorilor..................................99
Popa Daniela, Tomozii Simona Formarea adulților în mileniul al III lea.....................................................101
Posțan Liliana Evaluarea andragogică: specific și metode de realizare.............................103
Silistraru Nicolae Tendințe de reformare a curriculumului universitar......................................105
Straistari Cornelia Un continuu al învățării pe toată durata vieții..................................109
Tomozii Simona, Popa Daniela Masteratul o necesitate pentru profesia de educator?.................................111
Țvircun Victor Dinomiile pedagogice ca nomos al calității...............................................116
Usaci Doina Aspecte formative ale situației de discurs în educația socio-culturală a studenților alolingvi......................................122 Vicol Nelu Limbajul cu funcțiile de valorificare a relațiilor interpersonale și de libertate a comunicării interpersoanle................................................126
Ultima editare efectuata de catre marmar1 in Sam Noi 01, 2008 9:40 am, editata de 1 ori | |
| | | marmar1
Mesaje : 148 Data de înscriere : 20/08/2008 Varsta : 47 Localizare : Mariana Marin, ISE, Chișinău
| Subiect: sectiunea a IV-a si a V-a Sam Noi 01, 2008 9:39 am | |
| IV. VALORI PSIHO-PEDAGOGICE ALE CALITĂȚII EDUCAȚIEI
Antoci Diana Motivația elevilor: studierea și dezvoltarea...............................................146
Bențea Cristina–Corina Fundamente psihice și psihosociale ale optimizării activităților instructiv-educative pentru formarea personalității elevului prin cooperare și competențe.................................................................................................149
Bolboceanu Aglaida Atractivitatea educației – criteriu psihologic al calității.............................153
Bolocan Lilia Consilierea copilului în contextul calității învățământului.........................161
Briceag Silvia Mai puțin stres în activitatea profesională și mai multă sănătate...............164
Bucun Nicolae, Nosatîi Ala Calitatea pregătirii psihologice pentru școală a copiilor cu tulburări de limbaj.................................................................168 Calancea Angela Exigențe educative în comportamentul cu adolescenții.............................176
Cernei Mihaela Procesul educațional – componentă de bază în socializarea copiilor rămași fără îngrijirea părintească în urma procesului migrațional.................................................................178
Chiperi Nadejda Dezvoltarea personalității și a identității la școlarul mic educat în internat........................................................................................181
Chiperi Nadejda Reprezentarea de sine la copiii educați în internat.....................................184
Cioca Vasile Aspecte și principii ale asigurării calității în cadrul educației vizuale (vizual-plastice)......................................................................................................187
Clivadă Alexandru Orientări cognitiv-axiologice la ostașii din Armata Națională...................190
Clivadă Svelana Autoeficacitatea generală și încrederea în sine la studenți.........................194
Cojocari Lidia, Coșcodan Diana O retrospectivă asupra sincronizării activității copiilor cu ritmurile biologice.....................................................................................196
Coșcodan Diana, Cojocari Lidia Manifestarea memoriei la normotonici, vagotonici și simpatotonici în condițiile de stres emoțional și fizic...........................................................199
Cucer Angela Sugestii privind adaptarea /perfecționarea Curriculumului școlar la necesitățile copiilor cu cerințe educative speciale (CES).......................203
Dermenji Svetlana Succesul și insuccesul școlar......................................................................207
Dilion Marcela Probleme de funcționare a sistemului de protecție a drepturilor copilului................................................................................209
Drăghicescu Luminița, Savu-Cristescu Maria Inteligența emoțională – factor condițional al unei educații de calitate..........................................................................211
Furdui Emilia, Căpătici Veronica Metoda verbo-tonală, formă progresivă de reabilitare și educație a copiilor cu deficiențe de auz..................................................215
Găman Doina Norica, Spânu Elena Stimularea gîndirii critice – premisă pentru un învățămînt de calitate.............................................................................219
Granaci Lidia Dezvoltarea creativității elevilor...............................................................221
Jelescu Raisa Regimul de încadrare a novicilor la colectivitate (vîrsta timpurie 1-3 ani)..............................................................................223
Lapoșina Emilia Eventuale specificități ale problemelor educației incluzive timpurii.......................................................................................224
Maximciuc Victoria Probleme investigaționale reglării emoțional-volitive activității la copiii cu reținere în dezvoltare psihică...................................................227
Necșoi Daniela Stresul academic și rolul său în managementul calității organizației universitare.............................................................................229
Nenciu Cristina Identificarea timpurie-etapa esențială în activitatea cu elevii talentați la matematică............................................233
Nosatîi Ala Modele calitative de pregătire psihologică pentru școală a copiilor cu tulburări de limbaj.................................................................237
Paladi Oxana Aspecte ale conceptului despre sine - metode de diagnosticare.................240
Panuș Victor Noi aspecte ale abordării complexe în instruirea prin intermediul jocului de șah a copiilor cu Paralizie Cerebrală Infantilă (PCI)..................................242
Pereteatcu Maria, Zorilo Larisa Formarea inițială și continuă a cadrelor didactice din perspectiva educației incluzive.............................................................244
Popovici Angela Interdependența audierii cu alte deprinderi integratoare............................247
Racu Igor Situația socială de dezvoltare și calitatea procesului de formare a personalității..........................................................................251
Racu Iulia Anxietatea ca sursă de disfuncționalitate în procesul învățării și modalități de atenuare a ei......................................................................254
Rusnac Virginia, Cucer Angela Aspecte ale asigurării calității instruirii și educației copiilor în conflict cu legea.....................................................................................256
Sârbu Svetlana Trăsăturile psihopedagogice ale insuccesului școlar.................................260
Scurtu Ala Schimbări atitudinale spontane: disonanțe și restructurări pozitive...............................................................265
Sorici Oxana Particularitățile de vîrstă ale copiilor și educația axiologică în familie.................................................................269
Stah Diana Impactul abilităților emoționale în dezvoltarea competențelor comunicative la studenți.................................................................................................273
Uncu Veronica Pregătirea cadrelor didactice pentru parteneriatul școala – familii cu risc de abandon școlar............................................................................276
Ursu Ludmila O abordare psihologică a clasificării problemelor simple de matematică.............................................................................................280
Vîrlan Maria Interconexiunea dintre motivația de învățare și anxietatea școlară....................................................................................283 V. MANAGEMENTUL EDUCAȚIEI DE CALITATE
Ailincăi Elena Creativitatea – abordare managerială a procesului de învățămînt..............325 Anghelache Valerica Managementul strategic - modalitate de promovare a schimbărilor în educație...........................................................................329
Baciu Sergiu, Baciu Galina Model de evaluare a competențelor managerilor școlari............................333 Bențea Cristina–Corina Centrarea pe client – element definitoriu al învățământului universitar modern.........................................................336
Bostan Elena, Cioc Elena Competențele profesorului diriginte de la liceul tehnologic......................340 Bucun Nicolae, Rabacu Ion Percepțiile managerilor școlari a unui management de calitate.................343 Bucun Nicolae, Rabacu Ion Resursele umane – fundament al calității în învățămînt.............................347 Calaraș Carolina Asigurarea calității managementului imaginii în activitatea educativă a dirigintelui..........................................................352
Calenici Mihaela Evaluarea cadrelor didactice în contextul asigurării calității învățământului...........................................355
Cavcaliuc Lidia Particularitățile sistemului de management al calității în instituțiile superioare de învățământ din Republica Moldova.....................................358 Cocan Cornelia Cultura calității din organizația universitară..............................................360
Crudu Valentin Conotații terminologice privind conceptul calității învățămîntului și educației..................................................................................................365 Durac Valentina, Ciocan Emilia Plan de îmbunătățire a calității educației la nivelul unității școlare............................................................................368 Golban Gabriela Managementul educației de calitate. Parteneriatul.....................................372
Mihuță Niculina Calitatea și eficiența – piloni importanți ai reformelor educaționale..........................................................................375
Mija Violeta Standardul și calitatea educației.................................................................377
Mija Violeta Menținerea și schimbarea culturii organizaționale.....................................380 Mitrică Mariana Pentru un învățămînt de calitate.................................................................383 Panțuru Stan Departamentul pentru pregătirea personalului didactic – structură universitară de formare inițială și continuă a cadrelor didactice.....................................................................................384 Pintilie Laura Management education quality..................................................................389 Purcel Florin Claudiu, Purcel Cornelia Aurora Managementul calității învățămîntului primar...........................................391 Rotaru Ioana Corina, Rotaru Jorj Uniformitate sau diversitate în managementul educației...........................393 Silvestru Larisa Managementul eficient al resurselor umane în instituția preuniversitară (în baza experienței liceului „Prometeu”)........................396
Tănasă Radu Bogdan Managementul educației de calitate...........................................................398 Vasilos Corina Managementul educațional al calității de formare inițială și continuă……………………………………............401 Volcov Valeriu Perceperea calității activității instituțiilor de învățământ complementar......................................................................403 Zamfirescu Irina, Cuțui Camelia Un sistem de învățămînt de calitate – sistemul de învățămînt din Fionlanda.......................................................................407 | |
| | | 77udi
Mesaje : 61 Data de înscriere : 21/08/2008 Varsta : 46 Localizare : Chisineu Cris, jud Arad
| Subiect: Re: Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata Sam Noi 01, 2008 7:09 pm | |
| Tinem sa va multumim pentru faptul ca ne-ati dat posibilitatea sa participam la aceasta conferinta. Ne-am intors bogati sufleteste
Ceea ce am vazut acolo denota faptul ca se incearca sa se realizeze un invatamant de calitate, un invatamant care se axeaza pe elev.
Am reusit sa ne facem prieteni si in Republica Moldova. | |
| | | 77udi
Mesaje : 61 Data de înscriere : 21/08/2008 Varsta : 46 Localizare : Chisineu Cris, jud Arad
| Subiect: Re: Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata Sam Noi 01, 2008 7:11 pm | |
| | |
| | | marmar1
Mesaje : 148 Data de înscriere : 20/08/2008 Varsta : 47 Localizare : Mariana Marin, ISE, Chișinău
| Subiect: Ne bucuram si ne mandrim! Sam Noi 01, 2008 9:46 pm | |
| Ne bucuram mult de participarea directa la Confernta Stiintifica Internationala a colegilor din Arad: Claudiu si Cornelia Purcel; a colegului din Timisoara- Constantin Gutu.
Va multumim mult ca ne-ati infrumusetat timpul in aceste trei zile si ne iertati in cazul in care nu am invatat sa fim gazde bune! | |
| | | mariro
Mesaje : 23 Data de înscriere : 21/08/2008 Varsta : 69 Localizare : Galati
| Subiect: Re: Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata Sam Noi 01, 2008 10:18 pm | |
| Foarte interesante titlurile materialelor expuse! Vă felicit pentru Conferință, dar foarte mult admir pe colegii din Arad și Timișoara, care nu au precupețit nici efort, nici bani și au participat direct la această conferință internațională! Vă doresc mult bine si succese! | |
| | | dana.st
Mesaje : 9 Data de înscriere : 24/08/2008 Varsta : 47 Localizare : Liceul ,,Mihai Berezovschi,,
| Subiect: Re: Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata Sam Noi 01, 2008 11:27 pm | |
| Vreau prin intermediul DIDACTICului să transmit felicitări, mulțumiri și urări de bine organizatorilor și moderatorilor acestui CONGRES. Am adunat la cîte aveam noi cunoștințe, am "furat" cîteva idei, pe care țin neapărat să le implimentez. Cu descernămînt, pot sa afirm că munca celor de la IȘE este titanică , dar rodnică ! Și nu în ultim rînd să le doresc multă baftă și realizări pe deplin celor din secțiunea 1 : învățămînt primar și preșcolar | |
| | | marmar1
Mesaje : 148 Data de înscriere : 20/08/2008 Varsta : 47 Localizare : Mariana Marin, ISE, Chișinău
| Subiect: carti pe e-mail Dum Noi 02, 2008 8:00 am | |
| - mariro a scris:
- Foarte interesante titlurile materialelor expuse! Vă felicit pentru Conferință, dar foarte mult admir pe colegii din Arad și Timișoara, care nu au precupețit nici efort, nici bani și au participat direct la această conferință internațională! Vă doresc mult bine si succese!
Scumpa noastra colega mariro, Va rog sa-mi scrieti adresa de e-mail pentru a va trimite materialele, adica cele doua carti in format electronic pe e-mail. Ne-am bucura ca sa va vedem data viitoare alaturi de noi. | |
| | | 77udi
Mesaje : 61 Data de înscriere : 21/08/2008 Varsta : 46 Localizare : Chisineu Cris, jud Arad
| Subiect: Re: Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata Dum Noi 02, 2008 9:25 am | |
| Vrem sa-i multumim din suflet unui om minunat care a fost la dispozitia noastra atunci cand am avut nevoie si care nu a spus ca nu se poate. El s-a ocupat de partea tehnica a conferintei si a facut posibila transmiterea materialelor catre participanti. Acest om este VALERIU CAVCALIC. | |
| | | lucrisan
Mesaje : 1 Data de înscriere : 27/10/2008
| Subiect: Conferinta Internationala Dum Noi 02, 2008 5:23 pm | |
| Felicitări tuturor celor care au participat la această Conferință !. Mi-am dorit din suflet să particip direct , dar n-am reușit . M-am bucurat totuși că lucrarea mea a fost acceptată pentru prezentare. Colegii din Republica Moldova au fost la înălțime, constat asta din lista materialelor prezentate. Mi-aș dori și eu să intru în posesia materialelor de la conferință . Sunt convinsă că avem ce învăța din experiența colegilor de peste Prut . Tot respectul pentru munca dumneavoastră ! ( crisan_lucica@yahoo.com ) | |
| | | romel
Mesaje : 22 Data de înscriere : 20/08/2008 Varsta : 72 Localizare : Sc. Nr.8 Piatra-Neamt
| Subiect: Opinii... Lun Noi 03, 2008 2:12 am | |
| Bine vă revăd! Cel mai trist în toată această deosebită intreprindere sunt eu, pentru că, împotriva voinței mele, nu am putut să particip. Dar va veni timpul când mă voi revanșa. Pașii pe care îi faceți sunt din ce în ce mai siguri și cu rost. Pentru asta, în afara faptului că vă iubesc și vă apreciez, mă determină, vrând-nevrând, să întineresc. De mine nu veți scăpa, decât atunci când mă veți ignora... Așa, că, zic eu, din nou la drum, pentru că sunt multe de făcut, iar timpul este infinit, sau, poate, nici nu există! Cu mult respect celor care au dus la bun sfârșit această nouă și importantă activitate, R | |
| | | marmar1
Mesaje : 148 Data de înscriere : 20/08/2008 Varsta : 47 Localizare : Mariana Marin, ISE, Chișinău
| Subiect: Pt Romel Lun Noi 03, 2008 6:05 am | |
| Dragul nostru coleg, Romel! Regretele noastre vizavi de neparticiparea Dumneavoastra au parvenit in momentul cand ati spus ca nu va reuseste sa ajungeti... Si noua ne pare rau enorm, dar va asigur ca foarte repede ne revansam si va veni ocazia sa va vedem la Chisinau. Martori ne sunt colegii de la Arad si Timisoara cat de mult am mentionat despre Dumneavoastra in perioada conferintei. Or, orice prilej de a comunica cu colegi romani (si nu numai) creeaza deschiderea de a evidentia personalitatea D-stra. | |
| | | 77udi
Mesaje : 61 Data de înscriere : 21/08/2008 Varsta : 46 Localizare : Chisineu Cris, jud Arad
| Subiect: Re: Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata Lun Noi 03, 2008 9:28 pm | |
| | |
| | | mariro
Mesaje : 23 Data de înscriere : 21/08/2008 Varsta : 69 Localizare : Galati
| | | | marmar1
Mesaje : 148 Data de înscriere : 20/08/2008 Varsta : 47 Localizare : Mariana Marin, ISE, Chișinău
| Subiect: super Sam Noi 08, 2008 5:02 pm | |
| | |
| | | cristina_gl_ro
Mesaje : 3 Data de înscriere : 18/11/2008 Varsta : 52 Localizare : Galati, Romania
| Subiect: Re: Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata Mar Noi 18, 2008 4:07 pm | |
| Bine v-am regasit, dragi colegi din Moldova! Am dat curs, in sfarsit, invitatiei lui Valeriu, de a ma alatura echipei virtuale, pe care ma bucur ca am cunoscut-o intr-un mod cat se poate de real! Va felicit pentru tot ce ati realizat in cadrul conferintei si va urez mult succes in tot ce v-ati propus. Am cunoscut oameni minunati, cu idei originale, care m-au ajutat sa capat un plus de experienta. Abia astept sa ne revedem. | |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata | |
| |
| | | | Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |