DIDACTIC.MD

Forumul educațional
 
AcasaAcasa  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  

Distribuiți | 
 

 Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
marmar1

avatar

Mesaje : 148
Data de înscriere : 20/08/2008
Varsta : 41
Localizare : Mariana Marin, ISE, Chișinău

MesajSubiect: Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata   Sam Noi 01, 2008 9:34 am

Stimati colegi!
In acest topic avem posibilitatea sa ne expunem gandurile desre Conferinta Stiintifica Internationala.

In listarea de mai jos va propunem sa examinati titlurile materialelor prezentate.
CUPRINS

CUVÎNT CĂTRE CITITOR
Academician Gheorghe Duca,
Președinte al Academiei de Științe a Moldovei…………………………....10

CUVÎNT ÎNAINTE
Institutul de Științe ale Educației – promotor al unui învățămînt de calitate
Lilia Pogolșa, dr.,conf.univ.,
director al Institutului de Științe ale Educației, Chișinău...………………..11

COMUNICĂRI ȘTIINȚIFICE PE SECȚIUNI

I. EDUCAȚIA TIMPURIE ȘI ÎNVĂȚĂMÎNTUL PRIMAR
DE CALITATE


Baraliuc Nadejda
Jocul-dramatizare ca modalitate de asigurare
a calității în educație.....................................................................................14

Barbaroș Tatiana, Gheorghe Bliora Elena
Optimizarea relației de comunicare între părinți și copii.............................19

Brăgău Ana-Valeria, Leonte Irina
Excelență și talent în învățămîntul preșcolar...............................................22

Braghiș Maria
Aprobarea strategică a calității parteneriatului educativ în formarea intelectuală a elevilor de vîrstă școlară mică................................................25

Boțan Aliona
Autoeducația elevilor de vîrstă școlară mică – cale eficientă spre perfecționare și desăvîrșire pe întreg parcursul vieții...................................29

Cemortan Stela
Jocurile literare – modalitate de educație literar-artistică
a copiilor.......................................................................................................31

Ciura Aurelia
Altrernativa educațională - plan JENA........................................................36

Dascal Angela
Eficiență și calitate a organizării jocului în educația timpurie.....................39

Dumitru Carolina
Unele condiții psiho-pedagogice ale învățării prin cooperare
în clasele primare..........................................................................................42

Elpujan Olga, Saulea Axenia
De la un conținut de calitate spre o predare și învățare
de calitate......................................................................................................46

Garștea Nina
Problematizarea - metodă eficientă de învățare
în ciclul primar.............................................................................................48

Gavriliuc Larisa, Dubinin Elena
Caracterul ludic al experimentelor imaginative ca valori pedagogice
pentru promovarea calității în învățămîntul primar.....................................52

Lazar Cornelia
Specificul educației prenatale.......................................................................54

Marin Mariana
Calitatea în managementul temelor pentru acasă........................................57

Marin Mariana
Funcționalitatea principiului operațional de dezvoltare a atitudinii elevului față de opera literară /momentul de lectură/.................................................59

Olar Daniela Elena
Valori psiho-pedagogice și sociale ale calității educației
în învățământul preșcolar românesc.............................................................64

Puie Elena Monica, Puiu Simona
Stimularea creativității școlarului de vîrstă mică.........................................66

Sîrbu Lilia
Calitatea educației în învățămîntul primar...................................................68

Socoliuc Nina
Parteneriatul școală-familie în educarea modului sănătos de viață
la elevii mici.................................................................................................71

Șimon Stella
Însușirea limbajului la vîrsta timpurie……………………………………..73

Racu Jana
Noi strategii ale educației lingvistice timpurii de calitate............................76

Voloșin Elvira
Rolul imaginii în educația artistico-plastică a preșcolarilor
și elevilor mici..............................................................................................80

_________________
Omul este ceea ce gândește


Ultima editare efectuata de catre marmar1 in Sam Noi 01, 2008 9:40 am, editata de 1 ori
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://www.cartier.md/colectii/9/?first_page=1&page=3&
marmar1

avatar

Mesaje : 148
Data de înscriere : 20/08/2008
Varsta : 41
Localizare : Mariana Marin, ISE, Chișinău

MesajSubiect: Sectiunea a II-a si a III-a   Sam Noi 01, 2008 9:35 am

II. CALITATEA ÎN ÎNVĂȚĂMÎNTUL SECUNDAR-GENERAL,
LICEAL ȘI SECUNDAR-PROFESIONAL

Apostol Stanica Liliana
Unele aspecte teoretice și praxiologice
ale eficientizării educației pentru sănătate a liceenilor.................................83

Baltag Stela
Instruirea asistată de calculator pentru o calitate în educație.......................87

Barna Iuliana
Problematica tactului în literatura cu conținut religios...............................89

Baxan Ina
Reflectarea educației economice în obiectivele generale
ale curriculumului școlar în învățămîntul gimnazial....................................92

Bazgan Marius
Metafora – avantajele și limitele abordării metodologice
a metaforei în educație.................................................................................95

Bâlici Veronica
Conștiința lingvistică –garanție a unei educații de valoare..........................98

Bernaz Nina
Formarea competențelor la elevi – imperativul învățămîntului
de calitate....................................................................................................103

Bocsa Ovidiu-Marius
Imagologia și Teatrul în predarea literaturii...............................................108

Boian Ion
Aspecte praxiologice de formare la elevi a competențelor în cadrul lecțiilor de educație fizică........................................................................................110

Botea V.
Valoarea artistică a calității educației muzicale........................................114

Botgros Ion, Franțuzan Ludmila
Inter–și transdisciplinaritatea – concepte contemporane
în educație...................................................................................................115

Burlac Viorica, Rogojină Didina
Toleranța ca valoare...................................................................................121

Caciuc Viorica
Perspective moderne ale evaluării procesului educațional
la disciplinele pedagogice..........................................................................124

Caduc Aliona
Calitatea lecturii asigurată prin intermediul
cercurilor de lectură………………………………………………………128

Calistru Rodica
Rolul formativ-dezvoltativ al educației artistico-plastice
în formarea personalității copilului............................................................130

Cara Angela
Valori ale calității în sistemul educațional
din Republica Moldova..............................................................................134

Caradjov Tatiana
Unele valori ale educației din perspectivă postmodernistă........................136

Chiriac Rodica, Huțuțui Gabriela
„Școala Părinților” - un mijloc de îmbunătățire a calității totale
în învățămîntul preuniversitar....................................................................139

Ciobanu Veronica
Direcții de eficientizare a procesului instructiv-educativ
în cadrul ELA.............................................................................................143

Clichici Veronica
Unele considerații privind educația pentru timpul liber.............................145

Crețu Ion
Caracteristicile unei evaluări eficiente a calității curriculumului științelor socio-umane................................................................................................148

Cristei Tamara
Competența textuală a elevilor ca indiciu performant
al calității învățării......................................................................................153

Crișan Lucica
Strategii pentru îmbunătățirea activității didactice.....................................158

Drăghicescu Luminița, Savu-Cristescu Maria
Evaluarea – condiție a asigurării calității educației....................................160

Enache Carmen
Înnoirea discursului istoric și a demersului său didactic............................165

Evuleț Monica Mihaela
Educația – universul devenirii personalității umane..................................169

Gheorghiță Lidia
Calitatea învățării – element de sporire a progresului școlar.....................171

Ghicov Adrian
Vectorizarea calității educației prin promovarea Retellizării.....................172

Gînju Stela
Educația ecologică – componentă inevitabilă a unui proces
instructiv-educativ de calitate.....................................................................176

Godoroja Rita
Proiectul de lecție – instrument de asigurare a calității..............................178

Gremalschi Ludmila
Calitatea educației presupune “mai bine” sau „mai mult”?.......................182

Guțu Constantin
Tehnicile Freinet – un mod eficient de creștere
a valorii calității actului pedagogic............................................................186

Hadîrcă Maria
Abordarea integralizată în educație............................................................189

Hadîrcă Maria, Nastas Svetlana
Promovarea evaluării autentice prin metoda proiectului............................193

Lupu Mariana
Conținuturile integrate – factor ce contribuie
la calitatea educației...................................................................................199

Mîslițchi Valentina
Perspectiva teoretică a relației dintre competența lingvistică
și competența comunicativă.......................................................................202

Morozan Olga
The Importance of Oral Communicative
Activities in Language Classes......................................................................................206

Nicu Cristina Constantina
Educația intercultuală.
Aspecte ale manifestării toleranței în școală..............................................212

Pâslaru Vlad
Politici educaționale și calitatea educației..................................................214

Răduț Daniela
Asigurarea calității acțiunii educative
familiale la vîrsta adolescenței...................................................................219

Rusu Antonina, Borș Alexandru
Model praxiologic al procesului de formare
a competențelor elevilor............................................................................222

Rusu Antonina
Importanța decriptărilor etimologice și istorico-mitologice
în abordarea praxiologică a formării competențelor elevilor.....................226

Savin Maria
Valori psihopedagogice ale calității educației din perspectiva eroteticii pedagogice..................................................................................................229

Solovei Rodica
Învățarea semnificativă ca modalitate de promovare a educației pentru cetățenie democratică.................................................................................231

Spinei Ion, Caisîn Simion
Evaluarea calității educației în învățămîntul preuniversitar
prin prisma evaluărilor cu caracter național...............................................236

Stefan Lucica
Lecții în Powerppoint realizate de elevi.....................................................241

Straistari Cristina
Prioritatea limbii orale în învățarea calitativă a limbilor străine................243

Suruceanu Maria
Competența didactică – factor primordial în asigurarea calității
procesului educațional...........................................................................................246

Șchiopu Constantin
Tradițional și modern în predarea liricii în școală......................................248

Tamaș Carmen Daniela
Web based educational math resources…………………………………..251

Tarlapan Livia
Reflecții asupra conceptului de educație vs calitate a educației.................256

Țâmpău Victor
Competența literar-lectorală: activități și realizăre....................................260

Țâmpău Victor
O abordare mai puțin cunoscută a competenței școlare.............................264

Vacarciuc M.
Asigurarea calității în educația muzicală....................................................268

Velișco Nadejda
Valori ale educației juridice în cadrul
Disciplinei „Noi și Legea”..............................................................................271

Vîlcu Marcela
Lecția netradițională – o alternativă
a învățămîntului tradițional........................................................................273
III. CALITATEA FORMĂRII INIȚIALE ȘI CONTINUE
Afanas Aliona
Impactul competențelor lingvistice
asupra formării specialistului din colegiu....................................................18

Apostol Bălan Ileana
Optimizarea și personalizarea activității cognitive în formarea inițială a cadrului didactic prin intermediul aplicării
metodelor real-active....................................................................................19

Butnaru Cristina
Asigurarea calității educației
prin programme de formare continuă...........................................................23

Buzatu Victor
Formarea calitativă a cadrelor de formatori
din învățămîntul profesional secundar din perspectivă europeană...............28

Buzatu Victor
Aspecte ale asigurării calității în învățământul profesional secundar
(Î.P.S.) din Republica Moldova...................................................................32

Callo Tatiana
Abordarea problematologică ca semn al calității în educație.......................34

Cavcaliuc Valeriu
Calitatea formării continue asigurată
de forumurile pedagogice virtuale................................................................39
Chirdeachin Alexei
Sugestii privind rolul educației lingvistice
în calitatea formării inițiale și continue........................................................42

Chiriac Argentina
Aspecte interculturale în procesul de predare-învățare
a Limbii române și terminologiei medicale
la USMF „Nicolae Testemițanu”.................................................................45

Crețu Ion
Evaluarea calității personalului didactic ca factor principal
al educației de calitate..................................................................................49

Diaconu Dinu
Predarea și învățarea creativă pentru viitor..................................................51

Grîu Elvira
Abordări ale conceptului formării/dezvoltării profesionale
a cadrelor didactice la nivel de unitate școlară.............................................53

Henter Ramona, Unianu Ecaterina
Formarea inițială și formarea continuă –
o abordare din perspectivă practică..............................................................56

Indreica Elena-Simona, Ruștei Anca
Consumurile culturale la vîrsta a treia – între cerere și ofertă......................60

Isac Ștefania
Dimensiunea psihopedagogică a educației computerizate...........................64

Iurchevici Iulia
Impactul evaluării asupra activității profesorului.........................................67

Lupu Daciana, Niculescu Rodica
Usaci Doina, Mariana, Honcz Cristina. Reforma curriculară în recepția profesorilor și părinților................................................................................71

Nagnibeda Tatiana
Conceptul formării continue din perspectiva asigurării
calității educației...........................................................................................75

Odoleanu Natalia
Rolul formării unei atitudini pozitive a profesorilor, elevilor și părinților față de evaluarea rezultatelor școlare la geografie.......................................78

Paniș Aliona
Neo/profesorul - o nouă formațiune profesională
în cadrul sistemului educațional de calitate.................................................83

Panțuru Stan
Modelul românesc de formare pentru carieră didactică...............................89

Parea Elena
Învățarea prin cooperare și colaborare.........................................................94

Petrovschi Nina
Aspecte metodologice în formarea inițială de calitate
a studenților de la facultatea de istorie și etnopedagogie.............................95

Plugaru Liviu
Valori ale interculturalității în formarea formatorilor..................................99

Popa Daniela, Tomozii Simona
Formarea adulților în mileniul al III lea.....................................................101

Posțan Liliana
Evaluarea andragogică: specific și metode de realizare.............................103

Silistraru Nicolae
Tendințe de reformare a curriculumului universitar......................................105

Straistari Cornelia
Un continuu al învățării pe toată durata vieții..................................109

Tomozii Simona, Popa Daniela
Masteratul o necesitate pentru profesia de educator?.................................111

Țvircun Victor
Dinomiile pedagogice ca nomos al calității...............................................116

Usaci Doina
Aspecte formative ale situației de discurs
în educația socio-culturală a studenților alolingvi......................................122
Vicol Nelu
Limbajul cu funcțiile de valorificare a relațiilor interpersonale
și de libertate a comunicării interpersoanle................................................126

_________________
Omul este ceea ce gândește


Ultima editare efectuata de catre marmar1 in Sam Noi 01, 2008 9:40 am, editata de 1 ori
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://www.cartier.md/colectii/9/?first_page=1&page=3&
marmar1

avatar

Mesaje : 148
Data de înscriere : 20/08/2008
Varsta : 41
Localizare : Mariana Marin, ISE, Chișinău

MesajSubiect: sectiunea a IV-a si a V-a   Sam Noi 01, 2008 9:39 am

IV. VALORI PSIHO-PEDAGOGICE
ALE CALITĂȚII EDUCAȚIEI


Antoci Diana
Motivația elevilor: studierea și dezvoltarea...............................................146

Bențea Cristina–Corina
Fundamente psihice și psihosociale ale optimizării activităților instructiv-educative pentru formarea personalității elevului prin cooperare și competențe.................................................................................................149

Bolboceanu Aglaida
Atractivitatea educației – criteriu psihologic al calității.............................153

Bolocan Lilia
Consilierea copilului în contextul calității învățământului.........................161

Briceag Silvia
Mai puțin stres în activitatea profesională și mai multă sănătate...............164

Bucun Nicolae, Nosatîi Ala
Calitatea pregătirii psihologice pentru școală
a copiilor cu tulburări de limbaj.................................................................168
Calancea Angela
Exigențe educative în comportamentul cu adolescenții.............................176

Cernei Mihaela
Procesul educațional – componentă de bază
în socializarea copiilor rămași fără îngrijirea părintească
în urma procesului migrațional.................................................................178

Chiperi Nadejda
Dezvoltarea personalității și a identității la școlarul mic
educat în internat........................................................................................181

Chiperi Nadejda
Reprezentarea de sine la copiii educați în internat.....................................184

Cioca Vasile
Aspecte și principii ale asigurării calității în cadrul educației vizuale (vizual-plastice)......................................................................................................187

Clivadă Alexandru
Orientări cognitiv-axiologice la ostașii din Armata Națională...................190

Clivadă Svelana
Autoeficacitatea generală și încrederea în sine la studenți.........................194

Cojocari Lidia, Coșcodan Diana
O retrospectivă asupra sincronizării activității copiilor
cu ritmurile biologice.....................................................................................196

Coșcodan Diana, Cojocari Lidia
Manifestarea memoriei la normotonici, vagotonici și simpatotonici în condițiile de stres emoțional și fizic...........................................................199

Cucer Angela
Sugestii privind adaptarea /perfecționarea Curriculumului școlar
la necesitățile copiilor cu cerințe educative speciale (CES).......................203

Dermenji Svetlana
Succesul și insuccesul școlar......................................................................207



Dilion Marcela
Probleme de funcționare a sistemului de protecție
a drepturilor copilului................................................................................209

Drăghicescu Luminița, Savu-Cristescu Maria
Inteligența emoțională – factor condițional
al unei educații de calitate..........................................................................211

Furdui Emilia, Căpătici Veronica
Metoda verbo-tonală, formă progresivă de reabilitare
și educație a copiilor cu deficiențe de auz..................................................215

Găman Doina Norica, Spânu Elena
Stimularea gîndirii critice – premisă pentru
un învățămînt de calitate.............................................................................219

Granaci Lidia
Dezvoltarea creativității elevilor...............................................................221

Jelescu Raisa
Regimul de încadrare a novicilor la colectivitate
(vîrsta timpurie 1-3 ani)..............................................................................223

Lapoșina Emilia
Eventuale specificități ale problemelor educației
incluzive timpurii.......................................................................................224

Maximciuc Victoria
Probleme investigaționale reglării emoțional-volitive activității
la copiii cu reținere în dezvoltare psihică...................................................227

Necșoi Daniela
Stresul academic și rolul său în managementul calității
organizației universitare.............................................................................229

Nenciu Cristina
Identificarea timpurie-etapa esențială
în activitatea cu elevii talentați la matematică............................................233




Nosatîi Ala
Modele calitative de pregătire psihologică pentru școală
a copiilor cu tulburări de limbaj.................................................................237

Paladi Oxana
Aspecte ale conceptului despre sine - metode de diagnosticare.................240

Panuș Victor
Noi aspecte ale abordării complexe în instruirea prin intermediul jocului de șah a copiilor cu Paralizie Cerebrală Infantilă (PCI)..................................242

Pereteatcu Maria, Zorilo Larisa
Formarea inițială și continuă a cadrelor didactice
din perspectiva educației incluzive.............................................................244

Popovici Angela
Interdependența audierii cu alte deprinderi integratoare............................247

Racu Igor
Situația socială de dezvoltare și calitatea procesului
de formare a personalității..........................................................................251

Racu Iulia
Anxietatea ca sursă de disfuncționalitate în procesul învățării
și modalități de atenuare a ei......................................................................254

Rusnac Virginia, Cucer Angela
Aspecte ale asigurării calității instruirii și educației copiilor
în conflict cu legea.....................................................................................256

Sârbu Svetlana
Trăsăturile psihopedagogice ale insuccesului școlar.................................260

Scurtu Ala
Schimbări atitudinale spontane:
disonanțe și restructurări pozitive...............................................................265

Sorici Oxana
Particularitățile de vîrstă ale copiilor
și educația axiologică în familie.................................................................269


Stah Diana
Impactul abilităților emoționale în dezvoltarea competențelor comunicative la studenți.................................................................................................273

Uncu Veronica
Pregătirea cadrelor didactice pentru parteneriatul școala – familii
cu risc de abandon școlar............................................................................276

Ursu Ludmila
O abordare psihologică a clasificării problemelor simple
de matematică.............................................................................................280

Vîrlan Maria
Interconexiunea dintre motivația de învățare
și anxietatea școlară....................................................................................283
V. MANAGEMENTUL EDUCAȚIEI DE CALITATE

Ailincăi Elena
Creativitatea – abordare managerială a procesului de învățămînt..............325

Anghelache Valerica
Managementul strategic - modalitate de promovare
a schimbărilor în educație...........................................................................329

Baciu Sergiu, Baciu Galina
Model de evaluare a competențelor managerilor școlari............................333

Bențea Cristina–Corina
Centrarea pe client – element definitoriu
al învățământului universitar modern.........................................................336

Bostan Elena, Cioc Elena
Competențele profesorului diriginte de la liceul tehnologic......................340

Bucun Nicolae, Rabacu Ion
Percepțiile managerilor școlari a unui management de calitate.................343

Bucun Nicolae, Rabacu Ion
Resursele umane – fundament al calității în învățămînt.............................347

Calaraș Carolina
Asigurarea calității managementului imaginii
în activitatea educativă a dirigintelui..........................................................352



Calenici Mihaela
Evaluarea cadrelor didactice
în contextul asigurării calității învățământului...........................................355

Cavcaliuc Lidia
Particularitățile sistemului de management al calității în instituțiile superioare de învățământ din Republica Moldova.....................................358

Cocan Cornelia
Cultura calității din organizația universitară..............................................360

Crudu Valentin
Conotații terminologice privind conceptul calității învățămîntului
și educației..................................................................................................365

Durac Valentina, Ciocan Emilia
Plan de îmbunătățire a calității educației
la nivelul unității școlare............................................................................368

Golban Gabriela
Managementul educației de calitate. Parteneriatul.....................................372

Mihuță Niculina
Calitatea și eficiența – piloni importanți
ai reformelor educaționale..........................................................................375

Mija Violeta
Standardul și calitatea educației.................................................................377

Mija Violeta
Menținerea și schimbarea culturii organizaționale.....................................380

Mitrică Mariana
Pentru un învățămînt de calitate.................................................................383

Panțuru Stan
Departamentul pentru pregătirea personalului didactic –
structură universitară de formare inițială și continuă
a cadrelor didactice.....................................................................................384

Pintilie Laura
Management education quality..................................................................389

Purcel Florin Claudiu, Purcel Cornelia Aurora
Managementul calității învățămîntului primar...........................................391

Rotaru Ioana Corina, Rotaru Jorj
Uniformitate sau diversitate în managementul educației...........................393

Silvestru Larisa
Managementul eficient al resurselor umane în instituția
preuniversitară (în baza experienței liceului „Prometeu”)........................396

Tănasă Radu Bogdan
Managementul educației de calitate...........................................................398

Vasilos Corina
Managementul educațional al calității
de formare inițială și continuă……………………………………............401

Volcov Valeriu
Perceperea calității activității instituțiilor
de învățământ complementar......................................................................403

Zamfirescu Irina, Cuțui Camelia
Un sistem de învățămînt de calitate – sistemul
de învățămînt din Fionlanda.......................................................................407

_________________
Omul este ceea ce gândește
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://www.cartier.md/colectii/9/?first_page=1&page=3&
77udi

avatar

Mesaje : 61
Data de înscriere : 21/08/2008
Varsta : 40
Localizare : Chisineu Cris, jud Arad

MesajSubiect: Re: Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata   Sam Noi 01, 2008 7:09 pm

Tinem sa va multumim pentru faptul ca ne-ati dat posibilitatea sa participam la aceasta conferinta. Ne-am intors bogati sufleteste

Ceea ce am vazut acolo denota faptul ca se incearca sa se realizeze un invatamant de calitate, un invatamant care se axeaza pe elev.

Am reusit sa ne facem prieteni si in Republica Moldova.

_________________
Cand intalnesti pe cineva care nu este in stare sa-ti zambeasca, chiar daca tu ai merita-o, fii marinimos si zambeste-i tu, caci tocmai de acest gest are cea mai mare nevoie.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
77udi

avatar

Mesaje : 61
Data de înscriere : 21/08/2008
Varsta : 40
Localizare : Chisineu Cris, jud Arad

MesajSubiect: Re: Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata   Sam Noi 01, 2008 7:11 pm


_________________
Cand intalnesti pe cineva care nu este in stare sa-ti zambeasca, chiar daca tu ai merita-o, fii marinimos si zambeste-i tu, caci tocmai de acest gest are cea mai mare nevoie.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
marmar1

avatar

Mesaje : 148
Data de înscriere : 20/08/2008
Varsta : 41
Localizare : Mariana Marin, ISE, Chișinău

MesajSubiect: Ne bucuram si ne mandrim!   Sam Noi 01, 2008 9:46 pm

Ne bucuram mult de participarea directa la Confernta Stiintifica Internationala a colegilor din Arad:
Claudiu si Cornelia Purcel;
a colegului din Timisoara- Constantin Gutu.

Va multumim mult ca ne-ati infrumusetat timpul in aceste trei zile si ne iertati in cazul in care nu am invatat sa fim gazde bune!

_________________
Omul este ceea ce gândește
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://www.cartier.md/colectii/9/?first_page=1&page=3&
mariro

avatar

Mesaje : 23
Data de înscriere : 21/08/2008
Varsta : 62
Localizare : Galati

MesajSubiect: Re: Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata   Sam Noi 01, 2008 10:18 pm

Foarte interesante titlurile materialelor expuse! Vă felicit pentru Conferință, dar foarte mult admir pe colegii din Arad și Timișoara, care nu au precupețit nici efort, nici bani și au participat direct la această conferință internațională! Vă doresc mult bine si succese!
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
dana.st

avatar

Mesaje : 9
Data de înscriere : 24/08/2008
Varsta : 41
Localizare : Liceul ,,Mihai Berezovschi,,

MesajSubiect: Re: Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata   Sam Noi 01, 2008 11:27 pm

Vreau prin intermediul DIDACTICului să transmit felicitări, Very Happy mulțumiri și urări de bine Razz organizatorilor king și moderatorilor queen acestui CONGRES. Am adunat la cîte aveam noi cunoștințe, sunny am "furat" study cîteva idei, bounce pe care țin neapărat să le implimentez. Cu descernămînt, pot sa afirm că munca celor de la IȘE este titanică cheers , dar rodnică flower ! Și nu în ultim rînd să le doresc multă baftă și realizări pe deplin celor din secțiunea 1 I love you : învățămînt primar și preșcolar Exclamation Exclamation Exclamation Wink
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
marmar1

avatar

Mesaje : 148
Data de înscriere : 20/08/2008
Varsta : 41
Localizare : Mariana Marin, ISE, Chișinău

MesajSubiect: carti pe e-mail   Dum Noi 02, 2008 8:00 am

mariro a scris:
Foarte interesante titlurile materialelor expuse! Vă felicit pentru Conferință, dar foarte mult admir pe colegii din Arad și Timișoara, care nu au precupețit nici efort, nici bani și au participat direct la această conferință internațională! Vă doresc mult bine si succese!
Scumpa noastra colega mariro,
Va rog sa-mi scrieti adresa de e-mail pentru a va trimite materialele, adica cele doua carti in format electronic pe e-mail.
Ne-am bucura ca sa va vedem data viitoare alaturi de noi.

_________________
Omul este ceea ce gândește
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://www.cartier.md/colectii/9/?first_page=1&page=3&
77udi

avatar

Mesaje : 61
Data de înscriere : 21/08/2008
Varsta : 40
Localizare : Chisineu Cris, jud Arad

MesajSubiect: Re: Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata   Dum Noi 02, 2008 9:25 am

Vrem sa-i multumim din suflet unui om minunat care a fost la dispozitia noastra atunci cand am avut nevoie si care nu a spus ca nu se poate. El s-a ocupat de partea tehnica a conferintei si a facut posibila transmiterea materialelor catre participanti. Acest om este VALERIU CAVCALIC.

_________________
Cand intalnesti pe cineva care nu este in stare sa-ti zambeasca, chiar daca tu ai merita-o, fii marinimos si zambeste-i tu, caci tocmai de acest gest are cea mai mare nevoie.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
lucrisan



Mesaje : 1
Data de înscriere : 27/10/2008

MesajSubiect: Conferinta Internationala   Dum Noi 02, 2008 5:23 pm

Felicitări tuturor celor care au participat la această Conferință !. Mi-am dorit din suflet să particip direct , dar n-am reușit . M-am bucurat totuși că lucrarea mea a fost acceptată pentru prezentare.
Colegii din Republica Moldova au fost la înălțime, constat asta din lista materialelor prezentate. Mi-aș dori și eu să intru în posesia materialelor de la conferință . Sunt convinsă că avem ce învăța din experiența colegilor de peste Prut .
Tot respectul pentru munca dumneavoastră ! ( crisan_lucica@yahoo.com )
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
romel

avatar

Mesaje : 22
Data de înscriere : 20/08/2008
Varsta : 66
Localizare : Sc. Nr.8 Piatra-Neamt

MesajSubiect: Opinii...   Lun Noi 03, 2008 2:12 am

Bine vă revăd!
Cel mai trist în toată această deosebită intreprindere sunt eu, pentru că, împotriva voinței mele, nu am putut să particip.
Dar va veni timpul când mă voi revanșa.
Pașii pe care îi faceți sunt din ce în ce mai siguri și cu rost. Pentru asta, în afara faptului că vă iubesc și vă apreciez, mă determină, vrând-nevrând, să întineresc.
De mine nu veți scăpa, decât atunci când mă veți ignora...
Așa, că, zic eu, din nou la drum, pentru că sunt multe de făcut, iar timpul este infinit, sau, poate, nici nu există!
Cu mult respect celor care au dus la bun sfârșit această nouă și importantă activitate,
R
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
marmar1

avatar

Mesaje : 148
Data de înscriere : 20/08/2008
Varsta : 41
Localizare : Mariana Marin, ISE, Chișinău

MesajSubiect: Pt Romel   Lun Noi 03, 2008 6:05 am

Dragul nostru coleg, Romel!
Regretele noastre vizavi de neparticiparea Dumneavoastra au parvenit in momentul cand ati spus ca nu va reuseste sa ajungeti... Si noua ne pare rau enorm, dar va asigur ca foarte repede ne revansam si va veni ocazia sa va vedem la Chisinau.
Martori ne sunt colegii de la Arad si Timisoara cat de mult am mentionat despre Dumneavoastra in perioada conferintei. Or, orice prilej de a comunica cu colegi romani (si nu numai) creeaza deschiderea de a evidentia personalitatea D-stra.

_________________
Omul este ceea ce gândește
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://www.cartier.md/colectii/9/?first_page=1&page=3&
77udi

avatar

Mesaje : 61
Data de înscriere : 21/08/2008
Varsta : 40
Localizare : Chisineu Cris, jud Arad

MesajSubiect: Re: Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata   Lun Noi 03, 2008 9:28 pm

am postat aici o prezentare ppt legata de Conferinta Internationala
http://www.didactic.ro/lectii-invatamant-primar-19-calitatea-educatiei-p95648-t3

_________________
Cand intalnesti pe cineva care nu este in stare sa-ti zambeasca, chiar daca tu ai merita-o, fii marinimos si zambeste-i tu, caci tocmai de acest gest are cea mai mare nevoie.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
mariro

avatar

Mesaje : 23
Data de înscriere : 21/08/2008
Varsta : 62
Localizare : Galati

MesajSubiect: Re: Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata   Mar Noi 04, 2008 5:05 pm

marmar1 a scris:
mariro a scris:
Foarte interesante titlurile materialelor expuse! Vă felicit pentru Conferință, dar foarte mult admir pe colegii din Arad și Timișoara, care nu au precupețit nici efort, nici bani și au participat direct la această conferință internațională! Vă doresc mult bine si succese!
Scumpa noastra colega mariro,
Va rog sa-mi scrieti adresa de e-mail pentru a va trimite materialele, adica cele doua carti in format electronic pe e-mail.
Ne-am bucura ca sa va vedem data viitoare alaturi de noi.

Vedeti ce frumoasa prietenie s-a infiripat intre noi? Abia acum am citit acest mesaj, desi am mai intrat pe forum, dar materialele le-am primit fara ca sa trimit eu adresa!!! lol! Multumesc inca o data Mariana si iti doresc multa sanatate si succese. Numai bine!
Mary
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
marmar1

avatar

Mesaje : 148
Data de înscriere : 20/08/2008
Varsta : 41
Localizare : Mariana Marin, ISE, Chișinău

MesajSubiect: super   Sam Noi 08, 2008 5:02 pm

77udi a scris:
am postat aici o prezentare ppt legata de Conferinta Internationala
http://www.didactic.ro/lectii-invatamant-primar-19-calitatea-educatiei-p95648-t3
Materialul e deosebit dupa cum si intalnirea noastra a fost superba!

_________________
Omul este ceea ce gândește
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://www.cartier.md/colectii/9/?first_page=1&page=3&
cristina_gl_ro



Mesaje : 3
Data de înscriere : 18/11/2008
Varsta : 45
Localizare : Galati, Romania

MesajSubiect: Re: Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata   Mar Noi 18, 2008 4:07 pm

Bine v-am regasit, dragi colegi din Moldova! Very Happy
Am dat curs, in sfarsit, invitatiei lui Valeriu, de a ma alatura echipei virtuale, pe care ma bucur ca am cunoscut-o intr-un mod cat se poate de real! Va felicit pentru tot ce ati realizat in cadrul conferintei si va urez mult succes in tot ce v-ati propus. Am cunoscut oameni minunati, cu idei originale, care m-au ajutat sa capat un plus de experienta. Abia astept sa ne revedem.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata   

Sus In jos
 
Opinii, impresii despre Conferinta desfasurata
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
DIDACTIC.MD :: Noutăți :: Cele mai recente întrebări -=FAQ=--
Mergi direct la: