Proiectul noului regulament este o nouă provocare pentru profesori.Căci ne anunță că sunt omisi din lista solicitanților la grad pedagogii cu st.medii speciale.De ce nu s+ar
prelua experiența Romăniei?De ar face un program de studii psihopedagogice.Nu se mai regăsește atestarea cadrelor înainte de termen.Atunci cum rămine cu planificarea propriului traseu de dezvoltare?Cu motivația?Dacă cu testul de competență profesională e clar, atunci cu testul de intelegență profesională nu e totul clar(programele de pregătire cinel va organiza).mai sunt și alte semne de întrebare/în ce măsură se poate face o evaluare a competențelor profesionale cu standardele profesionale,dacă în
RM nici nu-s elaborate?Cum va reuși profesorul de la sate să desfășoare orele publice cu TIC, dacă dotarea tehnică e lasă de dorit.!!!Cred că acestea ar fi trebit luate în vedere și propuse ca schimbări.Ștafeta e ridicată mult prea sus față de potențialul de zi al profesorului și ai școlii.